Medewerker Projectadministratie bij Triple A Networks

Dat vette optreden kunnen streamen op Down The Rabbit Hole of opa en oma toch nog fijne feestdagen kunnen wensen, ook al mogen we niet met z’n allen voor kerst op visite komen: Triple A Networks gelooft in sterke verbindingen, voor iedereen en waar dan ook. De huidige wereld draait om mobiele verbindingen en communicatie. Wij dragen daar ons steentje aan bij met volle overtuiging.

Voor de bekende mobiele providers in Nederland, België en Duitsland werken wij mee aan de uitbreiding en het onderhoud van de mobiele netwerken met een kundig en enthousiast team. De uitrol van het 5G netwerk, tijdelijke capaciteitsuitbreidingen op festivals en het in gebruik nemen van nieuwe opstelpunten; Triple A Networks ontzorgt én ondersteunt de klanten waar en wanneer dan ook: Smart Solutions, Strong Connections!

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker projectadministratie die ons komt helpen bij het verwezenlijken van de klantwensen. De medewerker projectadministratie draait vol mee in het team en draagt zijn of haar steentje bij in de dagelijkse werkzaamheden in binnen- en buitenland. Dus beschik je over enthousiasme, passie en ben je oplossingsgericht? Neem direct contact met ons op!

Als medewerker projectadministratie sta je midden in het team en vervul je een belangrijke verbindende rol; enerzijds ondersteun je de projectleider en de werkvoorbereiders in hun dagelijkse werkzaamheden, daarnaast verzorg je communicatie met de klant, onderaannemers en landlords en zorg je dat iedereen weet wat er speelt.

Je creëert de projecten in ons systeem en registreert de voortgang van deze projecten. Daarnaast verzorg je dagelijks de administratie van de projecten van A tot Z in zowel ons eigen systeem als het systeem van de klant. Wekelijks verzorg je in samenwerking met de financiële administratie de (deel-)facturatie van openstaande projecten en zorg je er voor dat afgeronde projecten gesloten worden in het systeem.

Tevens neem je verantwoordelijkheid voor het incident management: nieuwe trouble tickets komen binnen en worden geadministreerd en met de betreffende werkvoorbereider gecommuniceerd. Hierna verzorg je de tijdige opvolging én de communicatie met de klant omtrent deze tickets.

Kortom: elke avond bij het avondeten heb jij een ander verhaal over jouw dag. Onze omgeving is dynamisch en flexibel. Jouw rol is onmisbaar in onze missie een bijdrage te leveren aan de toekomst. Wij staan voor ontwikkeling, dus naast voldoende doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden, stellen wij een laptop en telefoon ter beschikking. Salariëring is cf. de CAO Metaal & Techniek.

Wat vragen wij van jou? Een enthousiaste medewerker, planmatig en organisatorisch ingesteld. Communicatief sta je sterk als gesprekspartner. Je behoudt overzicht en denkt klantgericht mee. Uiteraard ben je administratief sterk en kan jij ook zelfstandig aan de slag. Een passie voor Telecom en Techniek zijn mooi meegenomen, maar geen vereiste.

Spreekt deze functie jou aan? Mail dan je CV en korte motivatie naar hrm@tripleanetworks.nl t.a.v. Hidde Stronks.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.